godlo polski.svg „JAKIE WYCHOWANIE MŁODZIEŻY, TAKI LOS PAŃSTWA” - Isokrates

Nagroda dla uczniów klas trzecich! Drugie miejsce w województwie

IMG 9077 mGrupa zaangażowanych uczniów klas trzecich odniosła zwycięstwo w XIX konkursie internetowym pod tytułem „Węgiel na ławie oskarżonych”, organizowanym w ramach XXIII „Tygodnia Ziemi” w Zabrzu.

 

Kwestia węgla kamiennego i jego przyszłości, troska o środowisko naturalne i mieszkańców regionu, wrażliwość wobec otaczającego nas świata przyrody w obliczu degradacji środowiska i jednocześnie otwartość na sprawy ekologii -  są nam niezmiernie bliskie.

Ambicją naszą na zajęciach z Edukacji dla Bezpieczeństwa i komputerowych zajęciach pozalekcyjnych stało się zwrócenie uwagi szerszego grona na główne bogactwo naszego regionu – węgiel. Czy surowiec ten może stanowić szansę rozwoju czy też jest zagrożeniem w środowisku naturalnym? Postanowiliśmy podjąć wielostronną dyskusję, zająć odpowiednie stanowiska w sprawie i poprzeć swoje poglądy argumentami, wykorzystując przy tym sieć internetową.

Zdaniem Jurorów, praca nasza była dość nietypowa. Przedstawiała niezwykłą sieć obejmującą całą społeczność szkolną i pozaszkolną. „Sądów nad węglem” było wiele ale żadna praca konkursowa nie mobilizowała do szerszej dyskusji wielkiego grona odbiorców na łamach panelu szkolnej witryny www.

Przedstawiciel Jurorów – p. Grzegorz Zajączkowski w swej przemowie na uroczystej gali w Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, docenił niezwykłe zaangażowanie młodych ludzi w projekt strony www. Uzyskaliśmy 24 na 25 możliwych punktów. Zabrakło dosłownie minimum do pierwszej nagrody w konkursie o randze wojewódzkiej. Zostaliśmy jednakże dostrzeżeni i pochwaleni. I wcale nie mniej cieszymy się z drugiej nagrody!

Autorzy zwycięskiej pracy konkursowej: Katarzyna Biernat, Patrycja Grelowska, Patrycja Gurba, Wiktoria Matyjas, Arkadiusz Pszczółka, Kamil Kuś i p. Klaudia Chrapek.

LOGO GIMNAZJUM internet

DSC 7858 

Pilotaż programowania

Chętnie czytam książki

dowcipne, śmieszne, zabawne; - 13.4%
dramatyczne, dynamiczne, ekscytujące; - 5%
refleksyjne, smutne, nostalgiczne; - 1.7%
romantyczne, miłosne, melodramatyczne; - 14.3%
dokumentalne, biograficzne, faktograficzne; - 5.9%
podróżnicze, reporterskie, włóczęgowskie; - 6.7%
obyczajowe, społeczne, młodzieżowe; - 10.1%
poetyckie, liryczne, sentymentalne; - 0%
fantastyczne, irracjonalne, baśniowe; - 17.6%
przerażające, złowieszcze, makabryczne; - 2.5%
sensacyjne, detektywistyczne, kryminalne. - 21%

Wszystkich głosów: 119
Głosowanie w tej sondzie zostało zakończone on: październik 22, 2016

Kliknij obrazek aby zobaczyć folder

folderB chór_canzonetta1
folderB chór_canzonetta2

zaswiadczenie - DBI 2016-page-001

 szkola bez_przemocy_2011

mlodzi glosuja

 

 bezpieczna szkola 001

 

certyfikat przyjazni srodowisku

 

certyfikat-zachowania zdrowotne