godlo polski.svg „JAKIE WYCHOWANIE MŁODZIEŻY, TAKI LOS PAŃSTWA” - Isokrates

Programujemy szkolną rzeczywistość

Podejmujemy nowe wyzwania i doskonalimy nowoczesne techniki i metody nauczania. Przechodzimy z Cyfrowych Tubylców do Cyfrowych Twórców...

W bieżącym roku szkolnym 2016/2017 Gimnazjum przystąpiło do dwóch programów: „Mistrzowie Kodowania” oraz „Pilotażowe wdrożenie programowania w edukacji formalnej w oparciu o innowacje pedagogiczne w szkołach”.

Realizując zadania obu programów, bierzemy aktywny udział w akcjach związanych z nauką i promocją programowania - poprzez wydarzenia CodeWeek 2016 czy w Hour of Code, kodujemy off i on-line`owo, programujemy w wybranych środowiskach programistycznych, doskonalimy się na e-learningowych kursach programowania. Realizacja zadań programów ma miejsce przez cały bieżący rok szkolny.

Gimnazjalne inicjatywy CodeWeek mają za zadanie promować wśród młodzieży programowanie na zajęciach szkolnych oraz pozalekcyjnych. Wspólnie propagujemy przesłanie obu programów, że programować może każdy. Aby wziąć udział w naszych spotkaniach nie trzeba umieć programować, wystarczy sama chęć do nauki! Kodować możemy wszyscy razem, ucząc się od siebie nawzajem.

Razem poznajemy też świat aplikacji mobilnych, ucząc się wykorzystania nowoczesnych technologii w sposób właściwy i bezpieczny.

Gimnazjalne wydarzenia CodeWeek – to długotrwała akcja promująca Międzynarodowy Tydzień Kodowania (off i on-line`owego) poprzez naukę oraz zabawę - której cykliczne wydarzenia możecie śledzić na łamach artykułów gimnazjalnej strony internetowej oraz na postach gimnazjalnego FB (https://www.facebook.com/Gimnazjum-im-Powsta%C5%84c%C3%B3w-%C5%9Al%C4%85skich-w-Strumieniu-547935555407191/).

LOGO GIMNAZJUM internet

DSC 7858 

Pilotaż programowania

Chętnie czytam książki

dowcipne, śmieszne, zabawne; - 13.4%
dramatyczne, dynamiczne, ekscytujące; - 5%
refleksyjne, smutne, nostalgiczne; - 1.7%
romantyczne, miłosne, melodramatyczne; - 14.3%
dokumentalne, biograficzne, faktograficzne; - 5.9%
podróżnicze, reporterskie, włóczęgowskie; - 6.7%
obyczajowe, społeczne, młodzieżowe; - 10.1%
poetyckie, liryczne, sentymentalne; - 0%
fantastyczne, irracjonalne, baśniowe; - 17.6%
przerażające, złowieszcze, makabryczne; - 2.5%
sensacyjne, detektywistyczne, kryminalne. - 21%

Wszystkich głosów: 119
Głosowanie w tej sondzie zostało zakończone on: październik 22, 2016

Kliknij obrazek aby zobaczyć folder

folderB chór_canzonetta1
folderB chór_canzonetta2

zaswiadczenie - DBI 2016-page-001

 szkola bez_przemocy_2011

mlodzi glosuja

 

 bezpieczna szkola 001

 

certyfikat przyjazni srodowisku

 

certyfikat-zachowania zdrowotne