godlo polski.svg „JAKIE WYCHOWANIE MŁODZIEŻY, TAKI LOS PAŃSTWA” - Isokrates

Westernowy Dzień Językowy

11329994 607203536049884 1590179142475345088 nDnia 3 czerwca 2015 r. gimnazjalna aula zmieniła się w westernowe miasteczko, które było pełne przystojnych kowbojów i pięknych dziewczyn. A to wszystko za sprawą grupy teatralnej "Together Forever", która pod kierunkiem swego opiekuna, a zarazem reżysera pani Anny Józwik wystawiła "Western Show" podczas szkolnego Dnia Językowego.

Występ przeniósł widzów do jednego z saloonów, w którym miały miejsce niecodzienne wydarzenia. Pokaz francuskiego tańca kankana, który zrobił na wszystkich wielkie wrażenie, potyczki barmana ze strzelającymi  kowbojami, które raz mroziły krew w żyłach, a innym razem wywoływały salwy śmiechu czy pomiary dziwacznego krawca. Z wielką przyjemnością spoglądało się na młodych aktorów, którzy perfekcyjnie wczuwali się w swe role. Ich gra aktorska dostarczyła publiczności dużo dobrej zabawy, przez którą uczniowie wraz z nauczycielami mogli poczuć klimat Dzikiego Zachodu i sprawdzić swoją znajomość języka angielskiego, jako że skecz był w całości po angielsku. Podczas dnia językowego mogliśmy również zobaczyć Mozart Group, czyli kwartet muzyczny, który w niekonwencjonalny sposób wprowadził publiczność w świat rewolwerowców, debatę prezydencką relacjonowaną prosto ze studia w USA przeplataną tańcem kowbojskim czy fragmentem musicalu „Cats”, jak również zmagania ochotników w zabawnych konkurencjach rodem z Dzikiego Zachodu. Dzień ten, dzięki ogromnemu wysiłkowi członków koła teatralnego  i jego przyjaciół włożonemu w jego przygotowanie udowodnił, że w gimnazjum w Strumieniu nie ma czasu na nudę, a nauka języka obcego może być świetną zabawą.

Dziękujemy pani dyrektor Lilli Salachnie-Brzozie, panu wicedyrektorowi Waldemarowi Krzyśkowi, pani Dagmarze Gruszce, pani Ewie Nowak-Bazgier, pani Januszy Krzyżanowskiej, państwu Skorupom i Fyrlom oraz rodzicom za wszelką okazaną pomoc w organizacji Dnia Językowego.

LOGO GIMNAZJUM internet

DSC 7858 

Pilotaż programowania

Chętnie czytam książki

dowcipne, śmieszne, zabawne; - 13.4%
dramatyczne, dynamiczne, ekscytujące; - 5%
refleksyjne, smutne, nostalgiczne; - 1.7%
romantyczne, miłosne, melodramatyczne; - 14.3%
dokumentalne, biograficzne, faktograficzne; - 5.9%
podróżnicze, reporterskie, włóczęgowskie; - 6.7%
obyczajowe, społeczne, młodzieżowe; - 10.1%
poetyckie, liryczne, sentymentalne; - 0%
fantastyczne, irracjonalne, baśniowe; - 17.6%
przerażające, złowieszcze, makabryczne; - 2.5%
sensacyjne, detektywistyczne, kryminalne. - 21%

Wszystkich głosów: 119
Głosowanie w tej sondzie zostało zakończone on: październik 22, 2016

Kliknij obrazek aby zobaczyć folder

folderB chór_canzonetta1
folderB chór_canzonetta2

zaswiadczenie - DBI 2016-page-001

 szkola bez_przemocy_2011

mlodzi glosuja

 

 bezpieczna szkola 001

 

certyfikat przyjazni srodowisku

 

certyfikat-zachowania zdrowotne