godlo polski.svg „JAKIE WYCHOWANIE MŁODZIEŻY, TAKI LOS PAŃSTWA” - Isokrates

Wymagania edukacyjne i PZO

Wychowanie do życia w rodzinie

pdfWychowanie_do_życia_w_rodzinie_-_współpraca_środowisk.pdf 

Język polski

pdfjezyk_polski_1_2015_wymagania.pdf

 

pdfjęzyk_polski2.pdf

pdfjęzyk_polski3.pdf

pdfjezyk_polski_2015_PSO.pdf

Język angielski

pdfjezyk_angielski_1_2015_wymagania_pop.pdf

pdfjezyk_angielski_2_2015_wymagania_pop.pdf

pdfLiveBeat3_PZO_klasa_2_2016.pdf

pdfjezyk_angielski_3_2015_wymagania_pop.pdf

pdfLongman_PZO_klasa_3_2016.pdf

pdfjezyk_angielski_2015_PZO.pdf

Język niemiecki

pdfjezyk_niemiecki_1-3_2015_wymagania_pop.pdf

pdfjezyk_niemiecki_2015_PZO.pdf

pdfPZO_niemiecki_2016.pdf

 

Chemia

pdfchemia_1_2015_wymagania_i_PZO.pdf

pdfchemia_2015_PZO.pdf

Fizyka

pdffizyka_1-3_2015_wymagania_pop.pdf

pdffizyka_2015_PZO.pdf

Biologia

pdfbiologia_1_2015_wymagania.pdf

pdfbiologia_2_2015_wymagania.pdf

pdfbiologia_3_2015_wymagania.pdf

pdfbiologia_2015_PZO.pdf

Matematyka

pdfmatematyka_1_2015_wymagania.pdf

pdfmatematyka_2_2015_wymagania.pdf

pdfmatematyka_3__2015_wymagania.pdf

pdfmatematyka_2015_PZO.pdf

Wiedza o społeczeństwie

pdfwos_2015_wymagania.pdf

pdfwos_2015_PZO.pdf

Historia

pdfhistoria_1_2015_wymagania.pdf

pdfhistoria_2_2015_wymagania.pdf

pdfhistoria_3_2015_wymagania.pdf

pdfhistoria_2015_PZO.pdf

Geografia

pdfgeografia_1_2015_wymagania.pdf

pdfgeografia_2_2015_wymagania.pdf

pdfgeografia_3_2015_wymagania.pdf

pdfgeografia_2015_PZO.pdf

Wychowanie fizyczne

pdfwf_2015_PZO.pdf

Zajęcia techniczne

pdfzajecia_techniczne_2015_PZO.pdf

Plastyka

pdfplastyka_2015_wymagania.pdf

Muzyka

pdfmuzyka_2015_wymagania.pdf

Przedmioty artystyczne - PZO

pdfprzedmioty_artystyczne_2015_PZO.pdf

Informatyka

pdfinformatyka_2015_wymagania.pdf

pdfinformatyka_2015_PZO.pdf

Edukacja dla bezpieczeństwa

pdfedukacja_dla_bezpieczenstwa_2015_wymagania_pop.pdf

pdfedb_2015_PZO.pdf

 Zobacz także wyjaśnienie dotyczące oceny celującej pdfocenianie_zmienione_2015.pdf

LOGO GIMNAZJUM internet

DSC 7858 

Pilotaż programowania

Chętnie czytam książki

dowcipne, śmieszne, zabawne; - 13.4%
dramatyczne, dynamiczne, ekscytujące; - 5%
refleksyjne, smutne, nostalgiczne; - 1.7%
romantyczne, miłosne, melodramatyczne; - 14.3%
dokumentalne, biograficzne, faktograficzne; - 5.9%
podróżnicze, reporterskie, włóczęgowskie; - 6.7%
obyczajowe, społeczne, młodzieżowe; - 10.1%
poetyckie, liryczne, sentymentalne; - 0%
fantastyczne, irracjonalne, baśniowe; - 17.6%
przerażające, złowieszcze, makabryczne; - 2.5%
sensacyjne, detektywistyczne, kryminalne. - 21%

Wszystkich głosów: 119
Głosowanie w tej sondzie zostało zakończone on: październik 22, 2016

Kliknij obrazek aby zobaczyć folder

folderB chór_canzonetta1
folderB chór_canzonetta2

zaswiadczenie - DBI 2016-page-001

 szkola bez_przemocy_2011

mlodzi glosuja

 

 bezpieczna szkola 001

 

certyfikat przyjazni srodowisku

 

certyfikat-zachowania zdrowotne