godlo polski.svg „JAKIE WYCHOWANIE MŁODZIEŻY, TAKI LOS PAŃSTWA” - Isokrates

Konkurs językowo-kulturoznawczy

jez anDnia 3 lutego 2016 r. odbył się w nasze szkole I etap konkursu językowego, polegający na wykazaniu się wiedzą kulturoznawczą na temat krajów niemiecko- lub anglojęzycznych.

25 uczestników zmagało się z ciekawymi pytaniami dotyczącymi krajów anglojęzycznych, natomiast 15 wybrało kraje niemieckojęzyczne. Wśród tych uczniów byli też tacy, którzy rozwiązali oba testy.

Do II etapu zakwalifikowanych zostało po 7 uczestników z każdego języka, którzy w I etapie zdobyli największą liczbę punktów, z których to następnie wybranych zostało po 3 zwycięzców. II etap polegał na przygotowaniu prezentacji multimedialnej przedstawiającej jeden wybrany kraj niemiecko- lub anglojęzyczny.

WYNIKI:

Język angielski

I miejsce- Patrycja Grelowska kl.3c

II miejsce- Agnieszka Żur kl. 2d

III miejsce- Julia Kojzar kl. 1a

Język niemiecki

I miejsce- Milena Szczypka kl.2a

II miejsce- Szczepan Blobel kl. 2d

III miejsce- Izabela Kurowska kl. 2c

Dziękujemy uczestnikom i nauczycielom języków obcych za przygotowanie konkursu.

LOGO GIMNAZJUM internet

DSC 7858 

Pilotaż programowania

Chętnie czytam książki

dowcipne, śmieszne, zabawne; - 13.4%
dramatyczne, dynamiczne, ekscytujące; - 5%
refleksyjne, smutne, nostalgiczne; - 1.7%
romantyczne, miłosne, melodramatyczne; - 14.3%
dokumentalne, biograficzne, faktograficzne; - 5.9%
podróżnicze, reporterskie, włóczęgowskie; - 6.7%
obyczajowe, społeczne, młodzieżowe; - 10.1%
poetyckie, liryczne, sentymentalne; - 0%
fantastyczne, irracjonalne, baśniowe; - 17.6%
przerażające, złowieszcze, makabryczne; - 2.5%
sensacyjne, detektywistyczne, kryminalne. - 21%

Wszystkich głosów: 119
Głosowanie w tej sondzie zostało zakończone on: październik 22, 2016

Kliknij obrazek aby zobaczyć folder

folderB chór_canzonetta1
folderB chór_canzonetta2

zaswiadczenie - DBI 2016-page-001

 szkola bez_przemocy_2011

mlodzi glosuja

 

 bezpieczna szkola 001

 

certyfikat przyjazni srodowisku

 

certyfikat-zachowania zdrowotne